Ledig imorgon

Ledig från jobbet imorgon! :)
Sitter och försöker göra en lista, så att jag ska få så mycket som möjligt ut från dagen..
Så här ser den ut just nu:

1. Vakna tidigt, äta frukost.
2. Gå och panta burkar (!! Vi har massor.... Och det blir aldrig av annars.)
3. Hem till m & p för att sy om jeans till jeanskjol och hämta:
- Mamma Mia-filmen
- Gammalt gymkort

4. Ta mig ned till gymmet för att se om det gamla gymkortet fortfarande gäller.
5. Ta mig till centrum och köpa gel-inlägg till skorna.
6. Hem igen, skriva recension till kulturjournalistiken.
7. Iväg och träna baspass på F & S.



That´s it. Just nu!
Nu ska jag ta ett varmt bad och mjuka upp mina ömma muskler.
Det känns att man har tränat.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0